Dissabte, 6 juny 2020

Gerard Piqué se suma a l’Agència Catalana de Turisme

El protagonista ajuda a conèixer Catalunya des dels valors de l’esforç, la diversitat i la superació per situar-se entre els millors des del treball i la innovació

|

+Notícies

El Saragossa Bàsquet, primer equip de l’estat que es fotografia genoll en terra

Cada cop més clubs es fan una foto en què demostren el seu rebuig contra el racisme i ho fan emulant el quarterback dels...

José Manuel Rodríguez Uribes: “Sóc madridista”

El ministre de Cultura i Esports, Nascut a València el 1968 d'una família originària de Valverde de Júcar, Cuenca, no es pot dir que...

Del Bosque va ser sondejat per Pedro Sánchez per a un càrrec polític

El populisme no només és de la dreta, si és que el PSOE no és dreta. En els seus governs, Pedro Sánchez ha triat...

Kroos es molesta perquè Real Madrid TV el subtitula en castellà

Toni Kroos va arribar al Reial Madrid el 2014 i ha tingut molt de temps d'aprendre castellà. Real Madrid TV li pren unes declaracions...

Djokovic engega l’Adria Tour, una gira benèfica per tots els balcans

L'Adria Tour, la gira benèfica que ha organitzat Novak Djokovic i en la qual participaran figures de la raqueta com Thiem, Dimitrov, Zvérev, Cilic,...

Sergio Ramos s’escapa d’un deute fent ús de la dació en pagament

El fons d'inversió nord-americà Blackstone ha pactat la dació en pagament d'uns terrenys a Els Berrocales, Madrid, que eren propietat del jugador del Reial...

+Llegits

Egurrola: un quart de segle a la porteria de l’hoquei blaugrana

Aitor Egurrola va arribar a la secció d’hoquei patins el 1995 i, ara, 25 anys després, seguirà vestint la samarreta del primer equip una...

Partits i horaris de la final a 12 de l’ACB a València

L'ACB ha anunciat el calendari del que resta de temporada, o sigui del compactat torneig a dotze quen es disputarà a València del 17...

El Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1 se celebrarà a Montmeló del 14 al 16 d’agost

La Fórmula 1 tornarà al Circuit de Barcelona – Catalunya el cap de setmana del 14 al 16 d'agost. Així ho han confirmat els...

Protestes a la Bundesliga per la mort de George Floyd

La Bundesliga sempre va per endavant. En aquesta jornada, diversos jugadors han celebrat els seus gols recordant el ciutadà afroamericà George Floyd que va...

[VÍDEO] La UFEC reclama al CSD l’IVA reduït per a l’esport

La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) ha enviat una carta amb caràcter d’urgència al Consejo Superior de Deportes (CSD) per demanar que,...

Pepe Reina té un bon garbuix mental: tuita a favor de VOX i en contra del racisme

Amb en Pepe Reina tenim un molt bon exemple del garbuix mental que tenen molts espanyols d'ideologia de dretes o d'extrema dreta. Com és...
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través l’Agència Catalana de Turisme (ACT), llança un nou vídeo per a la promoció turística de Catalunya protagonitzat per Gerard Piqué. L’objectiu d’aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Advisors, és promocionar el territori català com a destinació turística a través d’un relat més emocional, centrat en les persones, el seu territori i les seves vivències.
La campanya que s’estrena avui, enfocada als principals mercats emissors, vol promocionar Catalunya a través de la marca internacional i el reconeixement de Gerard Piqué. La imatge del futbolista genera un interès present i creixent que permet explicar Catalunya com a destinació turística a partir de les vivències i paisatges de la vida del jugador, vinculades a la seva experiència professional.
En la peça, que s’ha realitzat en català, castellà, anglès i francès, s’hi poden veure imatges de llocs que tenen un lligam important per a Piqué, tant des de la visió personal i familiar com  de la vessant professional. Entre ells, trobem Sant Guim de Freixenet, a La Segarra, imatges de la Noguera Pallaresa, la Garrotxa i de Costa Barcelona, i finalment també de Barcelona ciutat.
Al llarg del vídeo, el protagonista ens explica què són els reptes i què el mou per afrontar-los: esforç, treball  i voler ser el millor. A partir d’aquests valors es llença a una comparativa amb Catalunya, compaginat amb imatges dels llocs on li agrada anar per desconnectar, i guiat sempre a través dels valors que ens porten a aprendre i obrir-nos al món per seguir creixent i oferint el millor del nostre país. El punt i final el posa el mateix Gerard Piqué llançant un repte a l’espectador: ”Crec que tothom hauria de venir a Catalunya, com a mínim, un cop a la vida. Acceptes el repte?”
Com a prescriptors de Catalunya, tant Gerard Piqué farà difusió del contingut promocional a través dels seus perfils a les xarxes socials, acció que multiplica el radi d’abast de la campanya. Gerard Piqué és un dels esportistes mundialment més coneguts i amb major ressò a xarxes socials, fet pel qual compta amb una audiència de 16,8 milions de seguidors a Instagram, gairebé 19,5 milions de seguidors a Facebook, i 19 milions de seguidors a Twitter.
El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat
Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.
Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, el programa ha comptat amb la col·laboració de persones que són reconegudes tant a casa nostra com també a l’exterior. Alguns dels personatges que han donat a conèixer Catalunya com a destinació turística han estat: Kilian Jornet, els germans RocaBenedetta TagliabueCarles Puyol i Vanesa Lorenzo, i René Barbier, Maria del Mar Bonet, i Manel Esteller.
- Publicitat-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Segueix-nos a

2,825M'agradaAgradda
2,326SeguidorsSeguir

Opinió