Divendres, 29 maig 2020

La broma feta al Barça que no té cap gràcia

Proposen que el nom del Camp Nou sigui ACS, l'empresa de Florentino Pérez

|

+Notícies

El Col·legi de Periodistes reclama l’accés dels mitjans als partits de La Lliga

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha demanat aquest dijous l'accés dels mitjans de comunicació als partits de La liga i les altres competicions...

L’FCF dona a conèixer els equips implicats en els ascensos de les categories del futbol amateur masculí i femení

La Federació Catalana de Futbol dona a conèixer, amb caràcter informatiu i no vinculant, els equips implicats en els ascensos de les competicions del...

Es proposa una candidatura independentista a les eleccions del Barça

Contra tot pronòstic, Eines de País va guanyar les eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona ara fa un any i la feina...

Rosell: “El meu cas demostra que les clavegueres de l’estat no respecten la presumpció d’innocència”

Aquesta i el que ha dit del Laporta és bastant heavy: "Em va trucar quan vaig sortir de la presó i em va sorprendre,...

La Junta d’Andalusia farà «pedagogia» a les aficions de l’Athletic i la Reial

A una pregunta parlamentària formulada per un diputat del seu mateix partit, C's, el conseller andalús d'Educació i Esports, Javier Imbroda ha respost al...

La FCF dóna per acabades les competicions sense campions ni descensos

En un comunicat oficial, la Federació Catalana de Futbol ha acordat resoldre les competicions territorials del futbol i futbol sala amateur català sense descensos...

+Llegits

L’ACB ha decidit que la seu del torneig a 12 per acabar la competició sigui València

En una anterior entrada, s'exposava La República Esportiva la candidatura d'Andorra per a la final a 12 de l'ACB. Finalment, però, València ha estat...

El Col·legi de Periodistes reclama l’accés dels mitjans als partits de La Lliga

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha demanat aquest dijous l'accés dels mitjans de comunicació als partits de La liga i les altres competicions...

Soldado: “Hoy más que nunca, Viva la Guardia Civil”

Al nostre diari matriu, La República, s'ha estat seguint no només la destitució del general de la Guàrdia Civil, Diego Pérez de los Cobos,...

Un informe avalat per Sanitat del Regne Unit atribueix 41 morts al matx Liverpool-At.Madrid

El Servei de Salut Britànic (NHS) va encarregar a Edge Health un informe per avaluar si de la celebració de diversos esdeveniments massius se'n...

LeBron esclata contra el racisme i defensa les protestes quan sona l’himne USA

Una nova actuació policial de caire racista ha fet que l'estrella de l'NBA, LeBron James hagi reaccionat a Instagram fent un muntatge fotogràfic del...

La FCF dóna per acabades les competicions sense campions ni descensos

En un comunicat oficial, la Federació Catalana de Futbol ha acordat resoldre les competicions territorials del futbol i futbol sala amateur català sense descensos...

El Futbol Club Barcelona, per primera vegada en la seva història ha posat el nom del seu estadi al mercat, el que en termes econòmics se’n diu els “title rights”. Així està a punt de caure el darrer tabú de l’entitat blaugrana després del penúltim que va ser quan es va admetre publicitat a la samarreta del primer equip. Cal recordar que la motivació del club és benèfica, ja que es donaria la quantitat que pagués l’empresa guanyadora del concurs a la lluita contra el coronavirus. Ho explicàvem a La República Esportiva.

El que ha sigut sorprenent és quan des del programa de la COPE, el Partidazo, se li va preguntar a Josep Vives, portaveu del club blaugrana, si admetrien una oferta d’ACS, l’empresa de Florentino Pérez, president del Real Madrid, Vives no tan sols no ho va refusar categòricament sinó que va dir que el comitè creat per a avaluar les ofertes ho estudiaria.

Publicitat

Recordem que la samarreta va començar a dur publicitat, l’any 2006, amb UNICEF, en una operació d’imatge força semblant, ja que va ser a l’inrevés: el Barça va pagar per dur el nom del programa de l’Organització de les Nacions Unides que proveeix ajuda humanitària i de desenvolupament a nens i mares en països en desenvolupament. Amb el temps, i amb els ulls ja acostumats a veure la samarreta amb publicitat, va ser més fàcil passar a altres sponsors, ara pagadors, com Qatar o Rakuten.

No sigui ara aquesta idea a la recambra, que passat el primer any filantròpic, el camp vagi adoptant el nom de l’empresa que pagui més. Caldria, però, canviar les bases de l’adjudicació i vetar sense embuts tota organització en la qui hi hagués traces de capital o de simpaties madridistes.

- Publicitat-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Segueix-nos a

2,826M'agradaAgradda
2,327SeguidorsSeguir

Opinió