Setmanari digtal i esportiu

Dissabte, 28 juny 2025

Dembélé, denunciat per deixar la seva antiga casa de Dortmund “en condicions lamentables”

El diari 'Bild' publica la denúncia interposada pel llogater, que reclama 20.000 euros al futbolista blaugrana pels desperfectes ocasionats

|

- Publicitat -

No surt d’un problema, que cau en un altre. Ousmane Dembélé torna a ser al centre del focus d’atenció per una notícia publicada al diari Bild d’Alemanya. Segons explica el rotatiu germànic, el futbolista blaugrana ha estat denunciat per haver deixat el seu antic habitatge a Dortmund, quan jugava amb el Borussia, fet un desastre.

El llogater ha presentat una denúncia al Tribunal de Primera Instància de Dortmund contra el jugador francès, que va ocasionar “considerable desperfectes en un habitatge unifamilar” i que va acabar deixant-lo “en condicions lamentables”.

Publicitat

Gerd Weissenberg, de 71 anys, li reclama a Dembélé 20.725,76 euros més interessos, després que l’11 barcelonista marxés de la casa l’estiu del 2017. “Per tot arreu hi havia brossa i deixalles. A la nevera hi vam trobar aliments podrits; dins els armaris hi havia bosses de plàstic velles i, al terra, moltes taques resseques. Darrera de la porta d’entrada hi havia un munt de factures sense pagar. Sembla que no sóc l’únic enganyat”, explica Weissenberg al mateix Bild.

A més, el propietari explica que Dembélé va rescindir el contracte sense avisar-lo amb antel·lació i sense entregar-li les claus, un fet que l’ha obligat a canviar tots els panys.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes