Setmanari digtal i esportiu

Dissabte, 28 juny 2025

Barça-Madrid en les semifinals de la Copa del Rei

El club blaugrana se les haurà de veure amb Reial Madrid, en una eliminatòria que comença la propera setmana i que finalitzarà a finals de febrer

|

- Publicitat -

Semifinals d’altíssim nivell en la Copa del Rei. Després de l’espectacular remuntada davant el Sevilla en els quarts de final, ara el Barça se les haurà de veure amb el Reial Madrid, el gran rival històric que posarà a prova les ganes del conjunt barcelonista de ser a la final del 25 de maig a l’estadi Benito Villamarín de Sevilla.

El sorteig ha emparellat el club blaugrana amb el madridista, en una eliminatòria que es preveu apassionant i que tindrà el seu inici la propera setmana, el dimarts 5 o dimecres 6 de febrer, amb l’anada en territori català. El Barça rebrà la visita del Reial Madrid al Camp Nou just abans de l’anada dels vuitens de final de la Lliga de Campions.

Publicitat

El partit d’anada es jugarà abans de la primera tongada de vuitens de la Champions League, que quedarà enquadrada entre el primer i el segon duel de Copa. Tots tres enfrontaments, davant el Madrid a la Copa i davant l’Olympique de Lió a la competició Europea, es disputaran dins el mes de febrer. La tornada de les semifinals de la Copa del Rei serà el dimarts 26 o el dimecres 27 de febrer al Santiago Bernabéu.

Un mes de febrer carregat per al conjunt culer, que haurà de jugar fins a set partits en 28 dies, amb només la setmana de l’11 com a treva per recuperar forces i encarar un tram final de temporada força dur per als futbolistes de la primera plantilla barcelonista. L’altra eliminatòria enfrontarà el Betis amb el València.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes