Setmanari digtal i esportiu

Dissabte, 28 juny 2025

El Girona presenta recurs al Comitè de Competició per les targetes vermelles a Ramalho i Sylla

Els gironins han rebut vuit expulsions en aquest inici de temporada

|

- Publicitat -

El FC Girona comença a estar cansat de ser l’ase dels cops dels àrbitres en aquest inici de temporada a la segona divisió i considera que són excessives les vuit expulsions que ha rebut, especialment les dues darreres, de Ramalho i Sylla, a les acaballes del partit contra el Mallorca, a Montilivi.

Així, el club ha comunicat que presentarà un recurs al Comitè de Competició tant per la targeta vermella directa a Jonás Ramalho, per una picabaralla en tornar a posar en joc una pilora que havia sortit per la banda, com per la segona groga de Mamadou Sylla, per protestar a l’àrbitre quan ja havia assenyalat la fi del matx.

Publicitat

A l’acta, el col·legiat hi diu, de la vermella directa a Ramalho en el minut 87, que “va colpejar un adversari al coll estant el joc detingut amb un ús de força excessiva”, i sobre la segona groga a Sylla, que li va suposar l’expulsió que el davanter va dirigir-se cap a ell per dir-li ‘Ens has estat fotent tot el partit’.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes