Pel que toca a l’esport, la tempesta Glòria ha provocat també molts entrebancs amb diversos pavellons amb presència d’aigua. El Joventut de Badalona va jugar com a local al Palau Blaugrana i aquest entrebanc no ha sigut obstacle però per a què superés el Tofas Bursa per 88-84 amb una exhibició de Prepelic amb 37 punts.
El Spar Citylift de Girona també està buscant un pavelló adient per poder salvar el partit d’aquest dijous contra l’Arka Gdynia polonès. El pavelló de Fontajau és molt a prop del Ter i com altres equipaments de la capital gironina, com l’Auditori Municipal, està clarament inundat. L’aigua no només ha arribat a la pista sinó que ha entrat a les oficines i s’han perdut part dels records del club.
‼️ ÚLTIMA HORA | El pavelló de Fontajau està comppletament inundat, amb més d’un metre d’aigua. Ara mateix el paquet està flotant.
El partit d’avui no es podrà jugar a Fontajau i el club espera el representant de la FIBA per determinar una possible solució. pic.twitter.com/hFEgIyCgdc
— Spar Citylift Girona (@unigirona) January 23, 2020