L’enginyeria fiscal del Reial Madrid va amagar part del sou dels jugadors mitjançant l’argúcia de pagar directament als representants dels futbolistes.
En el període 2011-14, aquests pagaments directes als representants dels jugadors varen ser gairebé 80 milions d’euros. Si aquests diners són considerats part del sou dels futbolistes, han de tributar en l’IRPF. La regularització d’aquest període de 4 anys ha estat de 28 milions.
Segons informa InfoLibre, Gareth Bale, que ara mateix el madridisme té a la corda fluixa, és qui té el representant més car, Jonathan Barnett, i per tant és el jugador per qui el Madrid ha hagut de fer l’ingrés més gran.
I la recerca d’Hisenda pel mateix concepte sobre l’exercici 2016 ha aflorar uns altres 9,2 milions d’euros. La major part, el 65%, torna a correspondre a Gareth Bale (4.210.000) seguit per Cristiano Ronaldo (1,31 milions) i Karim Benzema (687.000 euros).