El futbol femení espanyol ha aconseguit aquesta temporada assistències de públic molt significatives al Wanda Metropolitano -60.739 espectadors en l’enfrontament de Lliga davant el Barça, rècord en un partit entre clubs-, a San Mamés -48.121 en l’Athletic de Bilbao-Atlètic de Madrid de Copa de la Reina-, i al Ciutat de València -20.198 en el Llevant-València de Lliga-. A més, el 13 d’abril el Benito Villamarín serà l’escenari del Betis-Sevilla de Lliga i, el 22 d’abril, l’Espanyol, també en Lliga, rebrà l’Atlètic de Madrid a l’RCDE Stadium.
Mentrestant, la millor entrada del Barça al Miniestadi aquest curs a la lliga són els 4.616 espectadors del partit davant l’Atlètic de Madrid. En Champions League, el rècord són els 5.563 afeccionats que van omplir el feu blaugrana en el partit d’anada dels quarts de final de la Champions League davant l’LSK. Però Josep Vives, el portaveu blaugrana, avui ha anunciat en la roda de premsa celebrada després de la reunió de la junta directiva que ja s’han retirat 7.373 entrades per al partit de tornada de les semifinals de la Champions League davant el Bayern de Munic, fixa’t per les 12 h del diumenge 28 d’abril –10.352 espectadors van assistir a l’anada de les semifinals davant el PSG de la temporada 2016-17-. “La previsió és omplir el Miniestadi”, ha sentenciat.
“El funcionament del primer equip de futbol femení és un cas d’èxit absolut en el club. Cada vegada que s’omplen altres estadis és un al·licient que ens motiva a arribar a xifres superiors d’afeccionats en els nostres partits com a locals”, ha afegit. I ha admès que durant els les últimes setmanes, i sobretot després del partit disputat al Wanda Metropolitano, a la junta directiva li ha arribat la demanda que un dia proper el primer equip femení disputi un partit al Camp Nou per primera vegada. “Al nostre horitzó hi ha l’ambició que això sigui possible. Però hem de seguir treballant en l’assumpte sense pressa”.
Per últim, Vives ha criticat que LaLiga no hagi volgut aplaçar el partit de lliga que el Barça ha de disputar a domicili el 17 d’abril davant el Madrid, previ a l’anada de la semifinal europea del dia 21 a Munic, ni el que ha de jugar entre l’anada i la tornada el dia 24 a casa davant el Sevilla. “La federació alemanya ha donat permís per aplaçar els partits del nostre rival amb la intenció que un equip de la seva federació pugui arribar a la final de la màxima competició continental. En canvi, a nosaltres LaLiga no ens ha donat permís ni per avançar al dia 16 el Madrid-Barça del 17“.