Setmanari digtal i esportiu

Dissabte, 28 juny 2025

L’Uni Girona no pot (67-94) amb un impressionant UMMC Ekaterinburg

Demà, partit decisiu per a la classificació contra el Famila Schio italià

|

- Publicitat -

El primer quart ha estat igualat i, de fet les gironines han anat al davant gairebé en tot el període, però ha acabat en 19-21 a favor de les russes, després de tant d’esforç local. Al segon quart ha començat un recital de triples, especialment de Jonquel Jones i el marcador va fent forat arribant als deu punts (30-40) en el que sembla un càstig excessiu.

I aleshores arriba un fatídic tercer quart que trenca del tot el partit. No només segueix el festival anotador de les russes sinó que les gironines veus com bons tirs i bones opcions surten escopides de l’anella, possiblement per haver sempre de tirar una mica més forçades que habitualment. En aquest quart la diferència es més que duplica i passa dels vint punts (50-72) que Breanna Stewart i la mallorquina Alba Torrents s’hi apunten a fer triples.

Publicitat

Volem insistir que ha estat un bon partit del Girona, però qui tenien al davant ara mateix és el millor equip d’Europa i amb diferència. I el quart quart, amb tot decidit ha estat més pensant en el partit de demà contra les italianes del Famila Schio, on les gironines es jugaran acompanyar les russes a la següent ronda de l’Euroleague.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes