A Cornellà-El Prat, el Real Madrid no ha estat l’equip abassegador, excepte a la meitat de la primera part, sinó el dels gols de darrera hora. El resultat, però, el mateix: victòria blanca, avui de negre, després que els blanc-i-blaus remessin en contra del marcador i, per moments, abans del segon gol visitant, animava la parròquia perica a tenir esperances de repetir la victòria de l’any passat. La cirereta del pastís, ja a les acaballes del partit (minut 96), ha estat l’expulsió del porter Lecompte en una jugada en què surt esbojarradament atropellant Dani Ceballos, demostrant que els dubtes que genera són fundats. Amb Cabrera posat sota pals d’urgència, sense més finestres de canvis, Benzema no ha tingut massa problemes per fer l’1-3 definitiu.
Com dèiem, hi ha mitja hora inicial de setge blanc, amb fruit en el minut 12 amb gol de Vinicius a passada de Tchouameni, en una definició de davanter d’àrea. Molt progressivament els pericos s’han refet i han equilibrat el marcador per aconseguir la igualada en el moment més precís (minut 43), abans del descans, mitjançant Joselu, ara mateix l’única esperança perica de marcar, si li arriben pilotes com la que li ha servit Darder.
La segona part, amb el marcador igualat, ha estat molt interessant i, com hem comentat s’albirava la confirmació del punt de l’empat i es pensava en la victòria fins que el millor jugador del moment, segons la gal·la del sorteig de la Champions, o sigui Karim Benzema, ha resolt amb molt d’ofici la passada que rep de Rodrygo. Amb els pericos encara somniant a recuperar un punt ha arribat l’esperpèntica acció del porter Lecompte i el que ja s’ha explicat més amunt. No ha estat un mal partit dels de Cornellà-El Prat i tampoc sabem si arribaran els reforços que el tècnic blanc-i-blau demana dia sí dia també, però de tot el que cal, potser la prioritat estigui a la porteria. Ara Joan Garcia torna a tenir una oportunitat que esperem que sàpiga aprofitar tant per a ell com per a l’equilibri de l’equip.