Setmanari digtal i esportiu

Dissabte, 28 juny 2025

Un prestigiós articulista equipara Sandro Rosell amb els presos polítics

John Carlin situa l'expresident del Barça, acusat de blanqueig de capitals i organització criminal, a la mateixa alçada que els polítics empresonats pel referèndum de l'1-O

|

- Publicitat -

John Carlin. Un dels més prestigiosos articulistes esportius i polítics del Segle XXI. John Carlin escrivint les paraules “Sandro Rosell està avui a la presó perquè va ser president del Barça”. John Carlin comparant l’expresident del club blaugrana, un home de negocis del món de l’esport amb contactes a tot el planeta, amb els presos polítics tancats per convocar el referèndum d’independència de Catalunya de l’1 d’octubre.

“Quina vergonya més gran que els propis catalans no hagin obert la boca, o sortit als carrers, en defensa del pres polític català que més temps ha estat a la presó sense judici o, com resa l’eufemisme judicial, en presó preventiva”, escriu l’articulista en un text publicat a La Vanguardia. I ho especifica: “Em refereixo a Sandro Rosell.”

Publicitat

Per al britànic, l’empresonament preventiu de Rosell només té una explicació. Va ser president del Barça, una institució vinculada històricament amb el catalanisme polític. A més, critica els catalans per no defensar-lo de la mateixa manera que ho fan amb els presos polítics: “Pel què fa el silenci català respecte Rosell, serà un altre símptoma de les trifulques provincianes que caracteritzen bona part d’aquest poble i els seus paisans?”

Carlin, però, deixa anar una reflexió que molts catalans també s’hauran fet: “No em diguin que si hagués estat un expresident del Reial Madrid, o un exministre d’Economia del govern espanyol, o un membre per matrimoni de la família reial espanyola, li haguessin donat el mateix tracte”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes