La selecció espanyola va esgarrapar un empat 1-1 a Suïssa aquest dissabte a la Lliga de Nacions de la UEFA, però la notícia, resultat a part, arribava amb Sergio Ramos fallant dos penals després d’haver-ne encadenat vint-i-cinc marcant.
Rem Freuler de tret creuat al primer toc va avançar els suïssos (26′), però sobre la campana Gerard Moreno va fer l’1-1 (89′), un gol que, d’haver-hi hagut VAR molt probablement no hauria pujat al marcador que el davanter català estava avançat. Aquest inexistent VAR, però hauria donat per bons els penals assenyalats per l’àrbitre del camp, el primer per mans i el segon per fer caure Àlvaro Morata dins l’àrea.
Això si, el primer (57′), força ben executat per Ramos, és aturat per Sommer, el porter suís, que no es deixa vèncer en els enganys del madridista abans de xutar. El segon penal (79′), en canvi, està molt mal tirat en un absurd intent de Panenka.
En una acció, encara en el primer temps, Sergio Busquets es queixa d’una entrada i, tot i que segueix jugant, surt a la segona meitat i és substituït ben entrada la segona part, ja en fred es veu que en pot tenir fins a tres setmanes de baixa. Contra l’Atlético de Madrid, dissabte 21, a les 9, segur que no hi serà.