Que el Barça anunciï un acord amb una plataforma d’àmbit mundial com Chiliz sembla d’entrada una bona notícia i els diaris esportius ho publiquen i ho celebren. Vegeu-ne el tuit del FCB:
El FC Barcelona se enorgullece de anunciar un acuerdo de patrocinio con la plataforma de blockchain @chiliz. A través de su moneda virtual $CHZ, tendréis la oportunidad de comprar Barça Fan Tokens, votar en encuestas sobre el Club y ganar premios https://t.co/zgx32h9ke6 pic.twitter.com/wsiONPOfwo
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) February 13, 2020
Ara bé, immediatament les xarxes hi han començat a dir la seva. Contundent ha estat José Téllez, el regidor de Badalona que ha estat investigat per haver anat a treballar un 12 d’octubre. Vegeu el seu tuit:
Capitalisme sense control, ludopatia i nazisme en un sol tuit. I encara li rieu les gràcies al Barça… https://t.co/ynGOSspuLJ
— Jose Téllez (@JoseTellezBDN) February 14, 2020
Téllez parla de nazisme i una explicació la troben en un altre tuit:
El número 88, srs. directius del Barça, és el símbol universal dels neonazis, representa dos “H” i vol dir “Heil Hitler” Ho podreu veure a les samarretes i els tatuatges de fatxes de tot el món. Ho sap tothom menys vosaltres. Plegueu i deixeu d’avergonyir-nos !!! Però ja !!! https://t.co/XovZSEBhd8
— Xavier F. Domènech (@xavidomenech99) February 14, 2020
Això arriba pocs dies després que el Barça anunciés que entrava com a soci a Foment del treball, una notícia de força més pes que aquesta de Chiliz i que els mitjans esportius han deixat passar sense fer-ne ni la meitat de cas. La República en parlava en una anterior notícia.