La UFEC (Unió de Federacions Esportives de Catalunya) ha anunciat una convocatòria per al dilluns 20, a les 10 del matí, davant de la Conselleria d’Economia de la Generalitat de Catalunya (Rambla de Catalunya, 19, 08007 Barcelona) per reclamar l’1% dels pressupostos per al sector esportiu.
El lema és “SALVEM L’ESPORT! VOLEM L’1%!” i a la convocatòria s’hi destaca que “La supervivència del sector està en joc després de retallades continuades des del 2014 de més d’un 70%.”
Hi assistiran representants de l’esport català sense ànim de lucre (UFEC, federacions i clubs, agents del sector esportiu) en format de Roda de premsa.
La reivindicació no és nova i la UFEC es lamenta de la contínua pèrdua de pes específic de l’esport a Catalunya. A l’anterior campanya municipal, la UFEC es va adreçar a les candidatures amb un seguit de propostes.



![[VÍDEO] El Barça a la Final four mercès a un tercer quart estel·lar](https://www.larepublicaesportiva.cat/wp-content/uploads/2022/05/ffour-218x150.jpg)

![[VÍDEO] L’Espanyol acaba la temporada enviant el Granada a segona](https://www.larepublicaesportiva.cat/wp-content/uploads/2022/05/granada-1-218x150.jpg)


![[VÍDEO] Robatori increïble a l’Espanyol (2-1) al Wanda Metropolitano](https://www.larepublicaesportiva.cat/wp-content/uploads/2022/04/CTbdkkMK4n__L2I7130-218x150.jpg)



![[VÍDEO] El Barça a la final de la Champions de futbol sala en imposar-se (4-5) al Benfica](https://www.larepublicaesportiva.cat/wp-content/uploads/2022/04/5e-mgol-218x150.png)
![[VÍDEO] Nou festival del Barça (5-1) que fa gairebé innecessari el partit de tornada amb el Wolfsburg](https://www.larepublicaesportiva.cat/wp-content/uploads/2022/04/77WVYKV4C5CSREI22R5FKZQ7OI-218x150.jpg)











