Divendres, 22 octubre 2021

La lliga augmenta l’audiència internacional en un 48%

A l'Àfrica va augmentar un 73%, on Sud-àfrica hi destaca amb més del 210%. A l'Índia, la pujada és del 72% i a Europa, d'un 56%.

|

Ho sabíem però és bo tenir-ne dades: l’esverament per acabar la lliga com fos es basava sobretot en el rendiment econòmic a través dels drets televisius que s’han incrementat en més d’un 48% després de la seva represa el passat dia 11 i en comparació a la mitjana de les primeres 27 jornades prèvies a l’aturada per la pandèmia de la COVID-19.

Segons les dades de la consultora internacional Nielsen Sports, facilitades aquest dijous a La lliga, s’aprecia un creixement exponencial de les audiències internacionals durant el directe dels partits de la jornada 28 i al continent africà en major mesura amb un 73%, on Sud-àfrica destaca amb més del 210%.

En països asiàtics com a Índia, on La lliga s’emet a través de Facebook, l’augment va ser de més d’un 72% ia Europa la pujada es va situar en més d’un 56%, amb pujada destacada a Bèlgica (més del 130%) o Dinamarca (més del 46%). Les dades d’audiència a Espanya també van créixer per sobre d’un 12% durant la primera jornada de la represa.

“A La lliga ens sentim privilegiats de poder estar de nou a l’aire, i estem molt contents de tenir l’oportunitat d’oferir entreteniment esportiu en directe en un moment en què hi ha pocs esdeveniments d’aquest tipus al món”, ha assenyalat el seu president, Javier Tebas.

També Oscar Mayo, director de negoci, màrqueting i desenvolupament internacional de La lliga, va destacar que aconseguir un augment de gairebé un 50% en l’audiència internacional representa l’esforç que tant els “broadcasters internacionals, els clubs i la mateixa competició han realitzat durant aquests últims mesos”.

Publicitat

Segueix-nos a

2,793M'agradaAgradda
2,336SeguidorsSeguir

Opinió