El Pitu Abelardo ha estat acomiadat aquest migdia com entrenador de l’Espanyol. El club blanc-i-blau pren la decisió “fruit del rendiment esportiu del primer equip”. El tècnic, que va arribar al desembre i ha disputat un total de 17 partits a la banqueta, només ha estat capaç de sumar 14 punts en les 13 jornades de Lliga. El tècnic asturià es va convertir en el tercer entrenador de la temporada, després de David Gallego i Pablo Machín.
A manca de 7 jornades per finalitzar la lliga, els pericos busquen un cop d’efecte per esgotar qualsevol opció a la salvació, ara mateix a 8 punts.
Els pericos rebran el Reial Madrid demà diumenge i Rufete s’asseurà a la banqueta com a màxim responsable del primer equip en les darreres jornades de la competició.